wtorek, 14 kwietnia 2015

Bee Party.





Dziś przerwa od smakowitych przepisów, w zamian parę fotek z urodzinowej imprezki w stylu Bee Party.
Urodziny, były to nie byle jakie bo "roczek" i to ślicznej dziewczynki o imieniu Maja, więc temat przewodni pszczółki pasował idealnie.
Kolorystyka (jak widać na zdjęciach) to żółty i czarny przełamany odrobiną bieli. Dekoracje zostały częściowo kupione on-line (sklep Partybox), częściowo wykonane samodzielnie (dużo gotowych szablonów można znaleźć w internecie) a ciasteczka upiekłam i udekorowałam ja :). Stanowiły one słodki upominek dla gości w podziękowaniu za przyjście. 
Zapraszam do galerii.






Znalazłam w internecie gotowe szablony na butelki.
Mama Majki wydrukowała je na papierze samoprzylepnym.
Plus puste buteleczki po soczkach i efektowna dekoracja gotowa.



Zostało mi trochę ciasta, więc zrobiłam plaster miodu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ostatnie wpisy