środa, 29 października 2014

Przekąski na Halloween.

Halloween już w piątek, jeśli planujecie imprezę w strasznym stylu, mam dla Was propozycję przekąsek i nakrycia stołu. Do tego proponuję rozstawić po domu wydrążone dynie, dekoracje utrzymać w barwach czarno-pomarańczowych i mroczny nastój gwarantowany.






Oczy, jadalne mumie, mini miotły, straszne duszki i robaki wychodzące z ziemi to wszystko możecie zaserwować swoim znajomym na Halloween.




  1. Mini Miotły.


Powstały z paluszków, sera o walcowym kształcie sprzedawany jako "cheese sticks", oraz szczypiorku do przewiązania.
Ser należy pokroić na ok. 2 cm kawałki. "Wkręcić" (nie wciskać bo można złamać paluszek) na paluszek na głębokość ok. 0,5 cm. Ostrym nożykiem ponacinać ser tak aby powstała miotła. Górę przewiązać szczypiorkiem.


2. Jadalne mumie z kurczaka.


Zrobiła je z piersi z kurczaka, którego pokroiłam na ok. 0,5 cm kawałki (kroiłam po szerokości mięsa aby zachować naturalny, lekko trójkątny kształt mięsa). Każdy kawałek owinęłam niedbale w bandaże (czyli ciasto francuskie) i piekłam w piekarniku rozgrzanym do 210 st.C przez  ok. 20 minut, pilnując aby bandaże za bardzo się nie przyrumieniły.
Podawać z krwisto czerwonym ketchupem.


3. Robaki wychodzące z ziemi.


Ziemia to nic innego jako drobno zmielone herbatniki kakaowe, robaki to długie żelki. Można też podać w małych, gładkich szklankach.


4. Oczy.


Wykorzystałam gotowe żelki ( do kupienia np. w Lidlu).


5. Przestraszcie swoich gości.



Serwetki podane w sztucznych wampirzych zębach na pewno będą ciekawie wyglądać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ostatnie wpisy