wtorek, 25 lutego 2014

Baby Shower, w oczekiwaniu na Majkę.

Po raz kolejny miałam przyjemność współorganizować Baby Shower. Tym razem przyszła Mama spodziewa się córeczki- Majki. Zatem jeśli dziewczynka to obowiązkowo kolor różowy.
 Ale żeby nie było  zbyt "cukierkowo" rozbiłam róż bielą. Białe były bluzki zaproszonych przyjaciółek, do których przypięłam różowe kwiaty z bibuły. Starałam się również aby podane jedzenie (ponownie same słodkości), utrzymane było w kolorystyce różowo-białej.
Niespodzianką dla Mamy i gości były maślane ciasteczka w kształcie "body" oraz "wózka", podane w różowej bibule przypominającej pieluszkę (na końcu posta pokazane jak je wykonać).
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)


Różowe kotyliony, papierowe pieluszki-"pudełeczka" na ciasteczka oraz dwustronny proporczyk na tort.


Ciasteczka niespodzianki, oczywiście z inicjałem imienia dziewczynki.











Ogólny widok stołu.





Tarta z nadzieniem budyniowym o smaku waniliowym. 



Druga strona tarty i napis "Maja" :)


Słodka niespodzianka, na talerzu każdego gościa :)


Biszkopt przekładany musem truskawkowym oraz babeczki malinowe z różowym lukrem.










I. Przygotowanie pieluszki-pudełeczka na ciastka.

Bibułę o boku 35 cm, złożyć ukośnie na pół.

Przeciwległe rogi złożyć do linii zgięcia.

Złożyć na pół.

Boki nałożyć na siebie.

Obciąć wystające brzegi i przypiąć agrafkę.


3 komentarze:

  1. Wspaniały blog. Wspaniałe pomysły, szkoda, że dopiero teraz trafiłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :) i zapraszam częściej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie największym problemem są prezenty, bo nigdy nie wiem, czego chcą rodzice używać i co jest im jeszcze potrzebne, dlatego najlepiej, jeśli dostanie się konkretną listę. Moja przyjaciółka taką przygotowała i jedną z pozycji był laktator od https://www.lansinoh.pl/ który chciałabym kupić.

    OdpowiedzUsuń

Ostatnie wpisy