środa, 13 maja 2015

Babski Wieczór....w klimacie złota i bieli.


Na ubiegły piątek miałam zaplanowaną wizytę 3 świetnych babeczek, z których jedna nie je mięsa a kolejne dbają o zdrowie i figurę. Wiedziałam zatem że przekąski, które przygotuję muszą być fit a przy tym smaczne i ciekawie skomponowane. 
Kiedy już obmyśliłam mini menu (o nim później), postanowiłam ładnie udekorować stół aby było kobieco, wiosennie i elegancko. Zainspirowana postem na Love Simple Creations, postanowiłam zrobić szybkie wazoniki (uwielbiam zbierać słoiczki i buteleczki- zawsze się mogą przydać), z użyciem kleju na ciepło i złotej farby w spray. Kupiłam białe frezje (moje ulubione) oraz goździki, które świetnie pasowały do złotych wazoników, złoto białego bieżnika oraz świeczek w tych kolorach. Do tego, na białych platerze do ciasta, ułożyłam świeczki w różnych wysokościach. 
Całość dopełniłam białymi talerzami i serwetkami w tej samej kolorystyce. Wyszło efektownie i elegancko.
Co do "fit menu", były dwie pasty z kaszy jaglanej: jedna z pieczoną papryką (przepis jutro na blogu) druga z czarnymi oliwkami, zielone szparagi z sosem musztardowym z koperkiem (przepis też się pojawi), świeże warzywa i pieczywo a do picia (może już trochę mniej fit) podałam słodkie białe wino z wodą gazowaną i cytryną. 
Zapraszam do galerii :) 











Przekąski już na stole...
P.S sorry za jakość zdjęcia, robione komórką...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ostatnie wpisy