czwartek, 15 października 2015

Halloween.





Buuuu!!! Dziś się zrobi trochę strasznie na blogu, a to za sprawą posta z inspiracjami na Halloween. 
Przygotowałam dla Was propozycję paru przekąsek oraz dekoracji utrzymanych w mrocznej tonacji. Mnie osobiście Halloween, kojarzy się z lekkim kiczem, plastikowymi dekoracjami, "obrzydliwym" jedzeniem i ciekawymi kostiumami. 
Na końcu posta znajdziecie przepisy i przydatne linki.


P.S Dla przypomnienia halloween'owy POST z zeszłego roku.















1. Pico de gallo.
Czyli meksykańska salsa pomidorowa.

Skład:                                                          

  • 2 pomidory
  • 1/2 cebuli
  • 1/2 średniej papryczki chilli
  • garść kolendry
  • 1 łyżka oliwy
  • sól, pieprz


Wykonanie:

  1. Pomidory oraz cebulę pokroić w drobną kostkę.
  2. Dodać posiekaną papryczkę chilli oraz posiekaną kolendrę.
  3. Doprawić oliwą, solą oraz pieprzem. Odstawić na 10 minut.

2. Babeczki z pajęczyną. 

Upiekłam TE czekoladowe babeczki.                                        
Następnie białym lukrem narysowałam na nich pajęczynę.










3. Czekoladowe trumny.


Ciasto czekoladowe z TEGO przepisu, upiekłam w prostokątnej, płaskiej formie.
Po wystygnięciu wycięłam z nich trumny
 (posłużyłam się papierowym wzorem).
Następnie polałam sokiem malinowym, 
udekorowałam malinami i borówkami,










4. Krwawe shoty.

Przygotujcie, dowolne, Wasze ulubione drinki 
w    kolorze czerwonym.


Podajcie je w dużych strzykawkach !!!
Efektowne i zabawne. 
Odpada też mycie kieliszków :)
















Przydatne linki:


  1. Dekoracje oraz gadżety - Party Box.


2 komentarze:

Ostatnie wpisy